जातिय बिभेदको अन्तका लागी पहिले आन्तरिक बिभेदको अन्त गर्नेुे जरुरी छ । दलित दलित बिचको जातिय बिभेदको अन्त्य नहुदा सम्म जातिय बिभेद हटाउने कुरा सपना जस्तै हो । शाषकहरुको फुटाउ र राज गरको सिद्धान्त अनुसार दलित भित्रै थुपै समुदाय बनायर एकले छोएको अर्को लाई नचल्ने संकार बनाएर कमजोर बनाईएको छ ।
दलीतहरु त्यसमा अल्मलीदै आएका छन । त्यसैले ब्राहमण क्षेत्री बिरुद्ध जातिय संघर्ष गर्न तयार हुने दलितहरु आफु बिचको बिभेद हटाउन भने तयार देखिदैनन् । त्यसैले दलित बिचको अन्र्तरजातिय विवाहलाई समेत स्वीकार गर्र्न सकिरहेका छैनन् । दमाईले बादीलाई, सुनारले दमाईलाई गर्ने बिभेद अझै कायम छ । तसर्थ जातिय बिभेदको साच्चिकै अन्त्य चाहेको हो भने दलित दलित बिचको बिभेदको अन्तय हुन जरुरी छ । त्यस पछि अन्य समुदायसंग बिभेद बिरुद्ध लडाई लडन सकिन्छ ।
बाहुन , क्षेत्रीले बिभेद ग¥यो भनेर कुर्लने र आपसी बिभेद नदेख्ने संकारको अन्तय गर्न जरुरी छ । बरु बाहुनले कन्यादान गरेर छोरी दलितलाई बिहे गरी दिएका उदाहरण सम्म छन । तर दलित दलित बिचमै भएका अन्र्तर जातिय विबाहा दलितहरुले स्वीकारर्ने हिक्मत राख्न सकेका छैनन । जातिय बिभेदको अन्त्य गर्नु छ भने पहिले आन्तरीक बिभेद हटाउन जरुरी छ । किनकि सुरुवात आफैबाट गर्र्न जरुरी छ ।
तब मात्र समुदायसंग लडन सकिन्छ । अन्यथा जातिय घटनाहरु बदढै जाने छन । बिभेदको अन्तय होइन बिकास भएर आधुनिकता संगै मौलाउदै जाने छ । त्यसैले अन्र्तजातिय विभेद हटाउन जरुरी छ । छुवाछूत मुक्त समाज निर्माण गर्न जरुरी छ ।